2013. július 12., péntek

Sok lemaradás pótlása, kiegészítés

Tudom, hogy megszegtem a szavamat, és két hétig ment mindössze az írogatás, de mentségemre legyen, hogy 2 helyen dolgoztam, hulla voltam minden nap, mire hazaértem Nehéz volt megszokni, de igazából a első 2 hét után a második kettőn már semmi új dolog nem történt, amit napról-napra kellett volna leírnom. Ami fontos volt, azt most meg is osztom veltek.

Azt hiszem az utolsó előtti hetemet gyötörtem a lapnál számos megjelent cikk és egy 2-3 után. Kicsit hiányoltam a szabadságomat, elmondhatatlanul nehéz beleszokni a felnőttek világában abba, hogy nem az egész nyár az enyém. Nagyon durva. Főleg amennyit én nyaralgattam, meg lustálkodtam 21 év alatt. Szóval igen. De minden alkalommal, amikor ez járt a fejemben arra gondoltam, hogy "valamit-valamiért". Ahhoz, hogy egyszer 2 hétre elszabaduljak, majd akár fizetés nélküli szabira is, mert annyi pénzem van, ahhoz most pár évig gürizni kell. Hamar túltettem magam ezen amúgy.

Aztán egy nap a szerkesztőm elhívott kávézni. Sokat beszélgettünk, majd elhintett egy információt, ami lehet h az életemet változtatja meg. De a melegszendvics-darabka abban a pillanatban ki akart esni a számból. A felelős szerkesztő és a rovatvezető is szeretné, ha maradnék, ugyanis sokan vannak szabin a nyáron és kell nekik is a segítség nekem meg jó karrierépítés, és nem mellesleg nem lenne rossz, ha ez a kapcsolat olyan lenne, hogy ha a sulival végeztem akár repülhetek is vissza dolgozni. (álomálom)
Természetesen egy percig sem gondolkodtam ezen, de kértem egy hét szabadságot, hogy nekem is lehessem nyaram.
Egy hetet eltöltöttem édes semmittevéssel, majd visszamentem a szerkesztőségbe, ahol egész más morál fogadott egyesek részről. Éreztem, hogy egy új fejezet kezdődik.

Volt, aki egészen máshogy viselkedik velem, a kollegák pozitív értelemben, mármint az újságírók. A szerkesztők között van aki máshogy viselkedik velem, és sajnos elfelejti, hogy ő is volt kezdő. Ami nem baj, meglepően jól tűröm az itt kapott kritikát és leb.szást.

Fizetést cikkenként kapok, mint egy külsős, de be kell járnom. Nem is baj. Meglátjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése